July 28, 2010

Retro Cereal Boxes By Sweet Ambrosia

Download at Sweet Ambrosia






17 comments:

  1. o.0
    Smurf Berries!
    Oh, now I feel old at this is a retro box.

    ReplyDelete
  2. OMG. I've never heard of any of these but they look so cool!
    I'm guessing they're american. We never had this sort of stuff in the uk.
    Downloading now.

    ReplyDelete
  3. Oh snap! I remember the smurf cereal... Wooow.

    ReplyDelete
  4. lmao I remember Smurf Berry cereal! Hilarious!

    ReplyDelete
  5. This is really unnecessary, but I freakin' love it.

    ReplyDelete
  6. I never ate cereals.
    And anyways I didn't see them comercialized in my country.
    But they look amazing.

    ReplyDelete
  7. I love the presentation!

    ReplyDelete
  8. these are neat! now where is TRIX cereal?

    ReplyDelete
  9. oh my effing gosh SMURF BERRY CRUNCH!!!!11111ONEONEONEONEONE I could die.

    ReplyDelete
  10. These look great! Off to download...

    ReplyDelete
  11. omg smurf berries was my fave cereal at one point in time. Thanks for bringing back that memory!

    ReplyDelete
  12. LOL, laughing at all the cereal boxes. I worked in a grocery store at the time all these cereals were popular, yeah brings back memories of when my nephew was young, begging for these cereals in the store.

    Yay! RainNCandy, now Sweet Ambrosia, happy to see you create for Sims 3. Would love to see what you all come up with, I really loved your creations in Sims 2.

    ReplyDelete
  13. The Smurf cereal was SOO good. I want him/her to make Booberry and Count Chocula

    ReplyDelete
  14. I remember Smurf Berry Crunch. It was num num good :)

    Crazy Cow though.. not so much.

    ReplyDelete