January 30, 2013

Pee in the Shower (Scripting Mod) by simsmx

Download at Simlogical


10 comments:

  1. hmm brilliant, but it don't will happen everytime right?

    ReplyDelete
  2. it only happens to sims with certain traits. and its brilliant. I can't wait to use this. very realistic imo

    ReplyDelete
  3. We've all done this once... Admit it!

    ReplyDelete
  4. I guess it will happen then to sims with the slob trait.

    ReplyDelete
  5. Lol, People who say this is nasty are hilarious.


    We've all pissed in showers and swimming pools when we were young.

    If You find that nasty, what would you say if there's a mod for letting sims shit while having a Woo-Hoo?

    ReplyDelete
  6. Well, yeah, it's kind of gross, but that doesn't mean it's not funny and fairly realistic. I am glad it's trait-specific, though.

    ReplyDelete