March 23, 2010

Moo Moo Cow Mascot Head by morten8035

Download at Mod The Sims



13 comments:

  1. woot! go Moomoo cow!

    ReplyDelete
  2. Hmm, do I want to see my townies walking around wearing this...? Could be funny. :P

    ReplyDelete
  3. WIN! Thank you so much!

    ReplyDelete
  4. I HATE THAT STUPID COW!!!!!! SPENT ALL DAY IN MY HOUSE!!!!!!

    ReplyDelete
  5. Oh god, I hated that thing!!

    ReplyDelete
  6. ^Yeah, I miss the good old times. Even if I hated this cow lol

    ReplyDelete
  7. They were useful in my game. Made my Scorpio and Virgo sims happy whenever I smite them. Those sims always wanted to see the Cow Mascot ghost. They were into having revenge.

    ReplyDelete
  8. now i need the body :P

    ReplyDelete
  9. OMG awesome! haha love this

    ReplyDelete